Na szybko o reklamie, druku i gadżetach reklamowych

zylepne i po problemie.Czcionka- definicja z WikipediiCzcionka ma postać metalowego prostopadłościanu odlanego ze stopu drukarskiego. Główną część czcionki stanowi słupek. Na jego górnej (czołowej) powierzchni znajduje się wystają

Dodane: 16-09-2016 08:52
Na szybko o reklamie, druku i gadżetach reklamowych litery samoprzylepne
Warto dobrze wyróżnić pomieszczenie, w którym mieści się firma. Często zdarza się, iż przedsiębiorcy to ignorują w efekcie bardzo trudno jest do nich trafić- a wystarczy przecież nakleić i po problemie.

Czcionka- definicja z Wikipedii

Czcionka ma postać metalowego prostopadłościanu odlanego ze stopu drukarskiego. Główną część czcionki stanowi słupek. Na jego górnej (czołowej) powierzchni znajduje się wystająca główka o kształcie drukowanego znaku. Płaska powierzchnia główki stanowi tzw. oczko odbijające w trakcie drukowania znaki pisarskie. Oczko to powierzchnia samego znaku. Prostokąt opisany na obrysie główki nie wypełnia jednak całości powierzchni czołowej czcionki. Pomiędzy główką i krawędziami bocznymi czcionki znajdują się odległości zwane odsadkami. Odsadka umożliwia składanie samego tekstu bez justunku, zapewniając minimalny potrzebny odstęp między znakami w wierszu (w poziomie) i między wierszami (w pionie).

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Czcionka


Rola reklamy

Konkretnie - to co nas interesuje najbardziej w tym temacie to WZBUDZANIE ZAINTERESOWANIE PRODUKTEM, MARKĄ LUB USŁUGĄ. To jest bardzo ważny etap reklamy, z którego przechodzi się wprost do WZBUDZANIA POŻĄDANIA OFERTY.

Oczywiście duże znaczenie ma to, co jest przedmiotem reklamy. Najważniejszych zmysłem człowieka jest wzrok, tak więc to jest największe pole do działania, jeżeli chodzi o etap wzbudzania zainteresowania. Reklama ma PRZYCIĄGAĆ UWAGĘ, ZAINTERESOWAĆ. Jak można to osiągnąć? Tutaj wchodzi zasadniczy temat tego artykułu - fotografia reklamowa. Dobre zdjęcia jest podstawą, na której buduje się cały koncept - czyli hasło reklamowe, kolory, typografię, itd.

Kupujemy oczami, więc im lepiej coś na zdjęciu reklamowym wygląda, tym bardziej będziemy tym tematem zainteresowani. Źle sfotografowany produkt nie przyciągnie niczyjej uwagi, ba - wpłynie bardzo źle na odbiór marki, bo skojarzy się z barkiem profesjonalizmu i poważnego podejścia do klienta. Dobrze przedstawionym produktem okazujemy naszym odbiorcom szacunek, dbamy o estetyczne zaprezentowanie. Tak więc - fotografia reklamowa pełni rolę kluczową.


O właściwościach farby drukarskiej w Wikipedii

Właściwości drukowe
Właściwości farby decydujące o zachowaniu się farby podczas druku:

właściwe zdyspergowanie pigmentów/lak w spoiwie
lepkość farby, której miarą dla farb ciekłych jest prędkość wypływu z kubków wypływowych a dla farb pozostałych ? wskazania wiskozymetru
tiksotropia farby, czyli odwracalny proces przechodzenia z postaci żelu w postać płynnego zolu pod wpływem wstrząsów
tack farby, czyli podatność na rozwarstwianie farby istotna przy transferze farby z jednego elementu maszyny drukującej na drugi, a na podłożu drukowym skończywszy ? wielkość tacku mierzona jest tackometrami
plastyczność farby
napięcie powierzchniowe farby
Właściwości użytkoweedytuj | edytuj kod
Właściwości farby po jej utrwaleniu się na drukowanej powierzchni:

właściwości optyczne: gęstość optyczna, barwa, połysk, krycie itd.
właściwości odpornościowe: ścieralność farby, odporność na światło, niską/wysoką temperaturę, środki chemiczne (w tym zawarte w lakierach)
właściwości sensoryczne ? wpływ farby na smak i zapach, mierzony na przykład testem Robinson

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Farba_drukarska



© 2019 http://paragliders.lebork.pl/