to jedna z prężnie zmieniających się branży internetowych. Prawie każda firma ma witrynę internetową, a nowo powstałe chcą ją jak najszybciej stworzyć. Jednak czy opłaca się kupować stronę firmową?
Standard w firmie
Potrzeba posiadania strony internetowej jest coraz większa. Weszło to już w standard, że spodziewamy się iż dana firma ma stronę. Jeżeli jej nie ma to traktujemy taką firmę mniej poważnie.
Jednak mało nowoczesna strona lub zwyczajnie brzydka może odstraszyć potencjalnego klienta. Co niestety jest plagą polskiego internetu- właściciele firm często nie dbają o wygląd strony traktując ją jako ?żeby była?. Jednak w dobie coraz łatwiej dostępnych technologii można samemu stworzyć akceptowalna witrynę swojej firmy.
O webmasterze w Wikipedii
Webmaster ? szeroki termin, do niedawna oznaczający jedną osobę zajmującą się projektowaniem, kodowaniem, szatą graficzną oraz aktualizacją witryny internetowej. Witrynę WWW webmaster wykonuje na zamówienie osoby (firmy), która chce zaistnieć w sieci internetowej. Może to być jednorazowe zlecenie i wtedy praca kończy się z chwilą zaakceptowania projektu przez zamawiającego oraz umieszczenia witryny na wskazanym serwerze. Usługa może mieć też charakter ciągły ? wtedy webmaster aktualizuje i rozbudowuje stronę zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zleceniodawcy. Webmaster może także tworzyć witryny na własne życzenie i według własnego projektu. Profesjonalnie przygotowana strona powinna być przygotowana w zgodzie ze standardami określonymi przez W3C.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Webmaster
Bardziej dostępne sklepy internetowe
Sklepy internetowe stają się coraz bardziej popularne, ponieważ spełniają oczekiwania niektórych gałęzi handlu. Transakcje internetowe są coraz bezpieczniejsze, a ludzie są coraz bardziej skłonni wydawać swoje pieniądze przez internet.
Być może zakupy internetowe staną się w przyszłości na tyle popularne, że wyprą prawie do końca markety elektroniczne albo księgarnie. W większości przypadków ceny w sklepach internetowych są dużo korzystniejsze, głównie ze względu na brak kosztów związanych z posiadaniem sklepu stacjonarnego- jednak jest sporo sklepów, które w sprzedaży internetowej oferują niższe ceny niż w swoim sklepie.